Το διαμέρισμα εκείνο -Τίνα Μιχαηλίδου

Μου θυμίζει κάτι από Χρήστο Δάντη, κάτι από το υπέρτατο άσμα : “Το δωμάτιο αυτό” , αλλά στη παρούσα φάση είναι το διαμέρισμα εκείνο που με πνίγει και δεν μπορώ να αντιμετωπίσω τους μεγαλύτερους φόβους μου.
Εκείνο το διαμέρισμα ήταν τόσο όμορφο μα είχε ένα κουσούρι, ζούσαν μέσα του οι αναμνήσεις και το παρελθόν , το φάντασμά σου, αυτό που με συντροφεύει και δεν μπορώ να ξεχάσω με τίποτα. Ένα όμορφο διαμέρισμα και συνάμα αποπνικτικό, κοιτάς έξω από το παράθυρο και ξαφνικά όλα γκριζάρουν και μαυρίζουν, να τες πάλι οι αναμνήσεις και η κατάθλιψη και εκείνος ο Μορφέας κάθε βράδυ να παραμονεύει και να μη λέει να με παρασύρει στα μονοπάτια του ύπνου.
Το διαμέρισμα δεν με αφήνει να φύγω, με έχει κλειδώσει εκεί και με πνίγει στους τέσσερις τοίχους, ένα αόρατο χέρι με πιάνει και με σφίγγει σαν μην θέλει να είμαι ζωντανή. Όλες οι μικρές ευτυχισμένες στιγμές έχουν μετατραπεί πια στον χειρότερο εφιάλτη μου.
Και τα χρόνια πέρασαν και κατάφερα να ξεφύγω, γιατί θυμήθηκα τη δύναμη που έκρυβα μέσα μου, τη δύναμη που με βοήθησε να γκρεμίσω εκείνους τους μίζερους τοίχους και να κλείσω πίσω μου την πόρτα με θάρρος.  Ζω πια σε ένα νέο διαμέρισμα, αναζητώντας νέες περιπέτειες , σκαρώνοντας νέα όνειρα
Μην επιτρέψεις ποτέ σε ένα διαμέρισμα να σε πνίξει. Απλά μετακόμισε.. Μη ξεχνάς να χαμογελάς και να βρίσκεις πάντα το κουράγιο να φεύγεις από όλα αυτά που σε πονάνε και σε καθυστερούν...
Η Τίνα Μιχαηλίδου ασχολείται με το blogging, αγαπά την τέχνη και τα χαμόγελα των ανθρώπων. 
*Μπορείτε να δείτε το blog της εδώ και στο facebook εδώ
*Μπορείτε να βρείτε την Τίνα και στο Facebook εδώ

Μοιράσου το:

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου